Re: riva128 a glide, etc

Autor: event horizon (nth_at_dione.ids.pl)
Data: Fri 30 Oct 1998 - 23:17:35 MET


Jacek Fiok <j.fiok_at_students.mimuw.edu.pl> wrote:
> Dnia Thu, 29 Oct 1998 23:57:43 GMT, event horizon
> <nth_at_blackhawk.dyn.ml.org> napisa:

>>probowal ktos odpalac unreala na rivie128? defaultowo chyba jej nie
>>obsluguje, sa gdzies jakies patche (sorry za lame-o-matic question ale
>>niebaldzo mam czas/energie sam szukac ;)

> Sciagnij sobie patch 2.18 do unreala, nareszcie dolaczyli openGL/D3D
> support bez wgrywania innych patchy.

> Lezy w Polsce, ftp.supermedia.pl

> BTW O ile pamietam, to Riva128 ma w Unrealu problemy z kolorowymi
> swiatlami.

sciaglem, installnalem ale jest fehler: mianowicie chodzi toto ciutke wolno,
irendering sie kaszani (sciany przezroczyste nie tam gdzie trzeba,
niektorych kawalkow brakuje etc). konkretnie chodzi o rive tnt (diamond
viper v550). what the hell is it?

-- 
               					      nth/lunarshake
                                             never named...  event horizon
       -   ---   ------------  -----------------------------------------------
  [ +48 601 346-385 ]  [ nth_at_dione.ids.pl ]  [ http://lunarshake.home.ml.org ]


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:46:35 MET DST