Re: Canon, Epson czy HP ?

Autor: Michał Sikora (mikeskr_at_kki.net.pl)
Data: Fri 30 Oct 1998 - 09:24:15 MET

Marek Nazarko napisał(a) w wiadomości: <36384be6.103108588_at_p.csbi.com.pl>...

>To uważam za lekką przesadę, poczytaj archiwum tej listy, chociaż sam,
>odpukać, nie miałem z serwisem do czynienia

No nie wiem, może to zależy od kokretnego serwisu ale ten z którego
usług korzystam nie ztwarza żadnych problemów, choć faktem jest że
występuje w imieniu mojej firmy więc nie wiem czy nie robią różnicy osobom
prywatnym. Wszystko przycież zależy od ludzi którzy tam pracują.

>Jedna uwaga - napełnianie czarnych pojemników w serii 600 nie działa -
>pojemniki zostały tak skonstruowane, aby nie dało się ich napełniać.

Nie zgodzę się z tobą, mam HP 600 i daję słowo że zbiorniczki czarne da się
napełniać, sam to nie raz robiłem.

>Są oczywiście zestawy a sprzedawcy mówią że napełnić się da, ale konia
>z rzędem temu, komu po takiej operacji nie zaschnie głowica albo nie
>zaleje drukarki.

Zależy o jakich zestawach mówisz bo niektóre to naprawdę dziadostwo, ale
są takie które dosyć dobrze działają. Co do zalewania drukarki to da się
temu
zapobiec ( powinno to pisać w instrukcji do zestawu) jeśli jednak jego
producent nie wziął tego pod uwagę to taki zestaw można od razu wyrzucić.
Zasychający tusz, fakt ale dużo zależy od jakości tuszu, te lepszy
zdecydowanie
dłużej wytrzymują.

>W pojemnikach do serii 500 i 300 napełnianie działa super.
>Niestety nie wiem jak działa w serii 800.
>
>Bardzo fajnie natomiast działa napełnianie w 600 koloru oraz photo.

O!, tego nie sprawdzałem ale skoro działa to super.