Re: Canon, Epson czy HP ?

Autor: Marek Nazarko (mna_at_csbi.katowice.pl.spam.dev.null)
Data: Thu 29 Oct 1998 - 12:08:59 MET

..machine running, bzz, bzz.., Wed, 28 Oct 1998 09:24:33 +0100, bzz,
bzz ..., Michał Sikora ... bzz, bzz..., wrote :

>Serwis HP jest moim zdaniem dobry
To uważam za lekką przesadę, poczytaj archiwum tej listy, chociaż sam,
odpukać, nie miałem z serwisem do czynienia

>Z własnego doświadczenia polecałbym więc HP - model to już sam sobie wybierz
>w zależności od ceny/parametrów/potrzeb itp.
Jedna uwaga - napełnianie czarnych pojemników w serii 600 nie działa -
pojemniki zostały tak skonstruowane, aby nie dało się ich napełniać.
Są oczywiście zestawy a sprzedawcy mówią że napełnić się da, ale konia
z rzędem temu, komu po takiej operacji nie zaschnie głowica albo nie
zaleje drukarki.
W pojemnikach do serii 500 i 300 napełnianie działa super.
Niestety nie wiem jak działa w serii 800.

Bardzo fajnie natomiast działa napełnianie w 600 koloru oraz photo.

Marek Nazarko
CSBI Administrator http://www.csbi.com.pl