Re: Podkrecanie

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 29 Oct 1998 - 22:21:39 MET

On Thu, 29 Oct 1998 19:47:34 +0100, Marek Guevara Braun
<marek_at_atm.com.pl> wrote:

<ciach>
>Eeee... przez jakis czas mialem ustawiona czestotliwosc FSB na 83MHz
>(Asus P2B) i DHEA 6.4 GB nie zglaszal zadnych problemow mimo ze
>pracowal wlasnie w trybie UDMA.

Co oznacza tylko ze miales dobry egzemplarz. Ze wszysttkich DHEA ktore
instalowalem tylko 2 6,2 nie mialy problemow z cz. 83 MHz i UDMA (z
8.4 zaden nie poszedl). Na driverach MS nie bylo problemow - kredki
zaczynaly sie przy intelowskich

>BTW. slyszalem, a dokladniej czytalem na jednym z sajtow z testami
>dyskow (toms ?? anand ??), ze te dyski nie uruchamiaja sie na 83MHz,
>ale bylo to utrzymane w formie "slyszalem ze nie dzialaja, ale nie
>probowalem..." Moze jest to kwestia plyty lub biosu ?

Nope - raczej egzemplarza dysku/sterownikow UDMA

>W kazdym razie ja zadnych wstretow IBM DHEA 6.4 do pracy przy 83MHz
>nie zauwazylem :-)

To sie ciesz :)

>Pozdrawiam,
>Marek