Re: Podkrecanie

Autor: Marek Guevara Braun (marek_at_atm.com.pl)
Data: Thu 29 Oct 1998 - 19:47:34 MET

Vindex wrote:

> Moze - nawet powim wiecej : jest to bardzo prawdopodobne. Takie same
> objawy sa na IBM'ie DHEA 6.4 GB - po wlaczeniu UDMA mozna formatowac
> twrdy dysk. Przy PIO4 chodzi bez problemu

Eeee... przez jakis czas mialem ustawiona czestotliwosc FSB na 83MHz
(Asus P2B) i DHEA 6.4 GB nie zglaszal zadnych problemow mimo ze
pracowal wlasnie w trybie UDMA.

BTW. slyszalem, a dokladniej czytalem na jednym z sajtow z testami
dyskow (toms ?? anand ??), ze te dyski nie uruchamiaja sie na 83MHz,
ale bylo to utrzymane w formie "slyszalem ze nie dzialaja, ale nie
probowalem..." Moze jest to kwestia plyty lub biosu ?

W kazdym razie ja zadnych wstretow IBM DHEA 6.4 do pracy przy 83MHz
nie zauwazylem :-)

Pozdrawiam,
Marek