Re: Ciąg dalczy : Komu TnT, komu V2?

Autor: Przemek Szuba (szuba_at_cavern.com.pl)
Data: Thu 29 Oct 1998 - 21:10:52 MET

Kris wrote:

> IMHO w przypadku TnT rzeczywiście ma to większy sens niż Socket 7.

Tez (juz) tak uwazam :)

> Kto wie. Może nawet większy (dużo zależy od upodobań i zastosowań).

Hmmm... upodobania to mam dosyc umiarkowane jak na estete :)
W kazdym razie 80% czasu spedzam w Windzie robiac cos - ze tak powiem - powaznego.
A giercowanie to margines, aczkolwiek dosyc szeroki ;) i zadania w stosunku do tego
marginesu mam dosc wsokie (no wiesz, duzo fps-ow, dobra jakosc obrazu, przyzwoite
rozdzielczosci itp.... no, jak kazdy! :)

W kazdym razie priorytetem jest tutaj wydajnosc 2D (rozdzielczosci, odsiwzanie itp).

O G100 nic nigdy nie slyszalem, wiec pytam czy ona nadaje sie jako dopalacz 2D.

PoZdR!

--
#|  Przemek Szuba
#|  http://humorek.cavern.com.pl/