Re: polskie litery i Panasonic KX-6500

Autor: Zbigniew Niedzwiedz (zoon_at_lu.onet.pl)
Data: Thu 29 Oct 1998 - 21:15:55 MET

On 28 Oct 1998 12:16:09 GMT, Grzegorz Gierlik
<gregg_at_lo13.univ.szczecin.pl> wrote:

>W serwisie mi powiedzieli, ze ,,to trzeba program z polskimi znakami
>zaladowac - jest na dyskietkach''. Ale na dyskietkach go nie ma.
>I pewnie pod Linux'em by nie poszedl :(.

Na dyskietce jest programik, ktory ustawia m. in. strone kodowa -
zobacz, moze jest Mazovia lub Latin 2 (u mnie nie ma). Jezeli jest, to
wystarczy sprawdzic, co wysyla program aby przestawic strone kodowa;
sprokurowac plik o odpowiedniej zawartosci (ja mam taki, co przestawia
na PC-8 bodajze - sa ramki) i wysylac do drukarki np. przy starcie.

>Upewnie sie co do tego EPROMA - moze to mniej niz 300PLN.

Daj znac, co ustaliles.

--
zoon_at_lu.onet.pl - Zbigniew Niedzwiedz - GSM/SMS:+48601263351
Suma inteligencji na planecie jest stala. Populacja rosnie.