Re: Norton Commander 5.5

Autor: Jerry King (jaromirk_at_NOSPAMkki.net.pl)
Data: Thu 29 Oct 1998 - 11:34:30 MET

>A widziałes rosyjskiego FAR'a (File and Archiwe Manager)?
>Od pół roku go mam, obsługuje długie nazwy plików, jest w oknie tekstowym, i
>ma ogromne możliwoœci konfiguracyjne. Aha - jeszcze ma wbudowany plugin
>FTP

Hehe, thanks 4 the tip, ale ja FAR-a uzywam rowniez od pol roku :). Nawet dalem
Roshalowi pare sugestii ;). Rowniez bardzo go lubie, zwlaszcza za obsluge JAR-a i
ACE'a. :) Ale NC uzywam, gdy trzeba wystartowac w starym dobrym DOS-iku 6.22,
wiec wersje 5.5 powitalem z radoscia (ale ta beta jest dosc podejrzana i nie
nadaje sie wlasciwie do niczego... mam nadzieje, ze wersja koncowa bedzie
OK)... ;) BTW, wlasnie wyszedl FAR 1.60. Sporo w nim nowosci i troszke szybciej
startuje.

L8R.