Problem z modemem

Autor: Maciej Kuczera (falcon_at_polbox.com)
Data: Thu 29 Oct 1998 - 11:29:42 MET

Mam modem Us robotics sportster 33,6 winmodem wiem ,ze nie jest to dobry
model ale u mnie chodzi spoko 90 % polaczen jest na 31,200 a pozostale 10 %
na 33,600 nigdy mi jeszcze nie zerwal polaczenia ale mam jeden problem gdy
krece numer 0202122 i jest zajete wtedy normalnie sie rozlacza i znowu kreci
ale midzy tym jak dial'up wyswietla komunikat connecting a faktycznym
rozpoczeciem wybierania numeru przez modem uplywa 10 sek nastepne wykrecanie
trwa juz 20 sek i tak dalej az za moze 5 x modem wogole nie wykreca numeru
tak jakby sie zawiesil. Moze ktos wie co jest grane?

--
Maciej "falcon" Kuczera
falcon_at_polbox.com