Re: Podkrecanie

Autor: Robert Wojciechowski (bigkret_at_polbox.com)
Data: Thu 29 Oct 1998 - 11:14:12 MET

Jacek Skaznik napisal:

> Dobra, wiec inne pytanie /mam zamiar kupic wlasnie dhea6.4/ - czy jesli
bede
> mial na magistrali 66 (a moze 75) to czy jest jakas szansa ze ten dysk
> pojdzie z UDMA? Innymi slowy czy on w ogole dziala z UDMA chociazby na
> 66MHz?

Strasza cie :). u mnie taki IBM chodzi na 83 i UDMA z pol roku i ani
jednego
padu - no moze za wyjatkiem jak swojego i200 chcialem puscic na 83x3.5.
Napiecia mam w poblizu VRE (3.5 , 2.9) moboASUSTX97E jako master
chodzi
Caviar 4.3GB tez UDMA
IBMa mam jako slave ale startuje z niego system. Poniewaz mam nietypowa
serwerowa obudowe musialem sobie kupic dluzsze tasmy - to tez nie
zaszkodzilo.
Moze UDMA sie wylaczylo automatycznie ?:) w kazdym razie ten IBM chodzi
szybciej od kawiora nie rzezi, nie pyka ....
W98/OSR2.1/W95
83 nie przeszkadza ani kartom sieciowym ani kontrolerowi SCSI a mam
nienajnowszy AHA1542CF . na SCSI chodzi nagrywarka ale i tak ciagnie
image zwykle z IBM

Bigkret