Re: Gielda łódzka

Autor: Moi (koala98_at_kki.net.pl)
Data: Wed 28 Oct 1998 - 23:16:58 MET

Xylodius wrote in message <717u2t$ee6u$1_at_newssvr04-int.news.prodigy.com>...
>A ja odpowiem:
<snip>
Cholera, dalem sie wciagnac, a obiecywalem sobie, ze nigdy wiecej....
Ale popatrz sam, Drogi Xylodiusie, nawet przy zalozeniu, ze to byl spam,
Twoje NTG spowodowalo niepotrzebne wydluzenie thread'u o 4 posty
(w polowie z mojej winy, oczywiscie). A wystarczylo zachowac sie na jeden
z trzech sposobow :
(1) olac;
(2) wskoczyc na anonsowana strone, zobaczyc co jest warta i, jesli na to
      zasluguje, zabookmarkowac;
(3) wyslac na adres prywatny goscia (zajmuje to tyle samo czasu, co na
grupe)
     maila z pozdrowieniami.
Wariantem tego trzeciego, jesli naduzycie jest wyrazne a Ty jestes uparty,
jest
mail do administratora jego poczty (lacznie z TePSA).
Ja to zawsze stosuje i, uwierz mi, bardzo dobrze to funkcjonuje.
Polecam to rowniez osobom daleko bardziej aktywnym w zasypywaniu grupy
NTG-ami, bo wiem, ze te Twoje dotychczasowe, to raczej reakcja na .....
Podobnie jest z lamerskimi pytaniami. ZAWSZE zwroccie gosciowi uwage, ale
jesli
odpowiedz jest krotka (i znana), to odpowiedzcie. Byc moze ta lama zmieni
sie kiedys w pieknego labedzia, jak to bylo w bajce o Czerwonym Kopciuszku
(chyba jakos tak?) - ale trzeba jej dac szanse.

Pozdrawiam,

Moi