PC nie widzi dysku wymiennego IDE i SCSI

Autor: Kobra (kjm_at_aon.at)
Data: Wed 28 Oct 1998 - 23:01:34 MET

Po wyjeciu dysku twardego wymiennego (HD-IDE)
 i ponownym wlozeniu do PC-ta, pecet "nie widzi" c:\
    W BIOS-ie nic nie ruszalem,
nadal stoi ustawienie jak sprzed "katastrofy"...
ale jak dam rozkaz z poziomu bios -
wykryj dysk twardy, to odpowiada ze nie wykrywa zadnego...

Co mam zrobic aby znowu zobaczyc c:\ ???

Podobny problem mam z wymiennym SCSI-HD w HP-NetServer.
Rozlaczylem kabel karty scsi i stacji pieciu dyskow wymiennych (5*1GB).
Przed katastrofa trzy byly "zespinowane" w jeden o pojemnosci 2GB (a jeden
GB byl zarezerwowany dla macierzy).
Po dojsciu do luznego kabla CD-ROMow i umocowania go,
ADAPTEC aic 7770 widzi teraz CDromy !!! (hura!!!)
ale nie mam dysku c:\ !!!!!!!!!!!!!!!

Czy ma ktos idee jak to ugryzc???
HPDA Bios, szukajac c: wiesza sie...
W BIOS nic nie zmienialem...