Re: Opinie o płycie głównej

Autor: Krzysztof Romanski (krisr_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 28 Oct 1998 - 22:49:17 MET

Dnia Mon, 26 Oct 1998 19:46:39 +0100, Bogdan Nowak napisał:

>Przymierzam się do kupna nowej płyty głównej . Mój wybór padł na płytę
>GIGABYTE 6BA-BX (baby-AT) , ale zanim ulżę swojemu portfelowi , chciałbym
>zapytać się o opinię Szanownych Kolegów co do w/w . Plyta ma współpracować z
>PII 266 lub Celeron 300A .
>Karta graficzna AGP Diamond Stealth II G460 .
>Proszę o wszystkie za i przeciw .

Ja tez stawialem na ta plytę, ale okazało się, że ma tylko 2
częstotliwości magistrali: 66 i 100 MHz. Żadnych pośrednich ani
wyższych. Poza tym Gigabyte nic nie mówi o Celeronie, a chyba Celeron
ma inne napięcie zasilania (tego nie jestem pewien), więc nie wiem,
czy obsługuje Celerka.
Chyba zdecyduje się na zmianę obudowy i płytę ABIT 6BH, i będę
próbował Celera 300A uruchomić na 4,5x100 MHz.

--
Krzysiek Romanski
LODZ PL