Re: Opinie o płycie głównej

Autor: Michas (mcyran_at_friko4.onet.pl)
Data: Thu 29 Oct 1998 - 12:04:37 MET

On Mon, 26 Oct 1998 19:46:39 +0100, "Bogdan Nowak"
<ozitw_at_friko3.onet.pl> wrote:

>Przymierzam się do kupna nowej płyty głównej . Mój wybór padł na płytę
>GIGABYTE 6BA-BX (baby-AT) , ale zanim ulżę swojemu portfelowi , chciałbym
>zapytać się o opinię Szanownych Kolegów co do w/w . Plyta ma współpracować z
>PII 266 lub Celeron 300A .
>Karta graficzna AGP Diamond Stealth II G460 .
>Proszę o wszystkie za i przeciw .
Witam!
Co do plyty to nie wiem - niedawno tez szukalem plyty AT pod PII i ale
po analizie wszelkich za i przeciw szarpnalem sie jednak na nowa
obudowe - ATX (chociaz szkoda mi mojej starej big tower Green...
chlip,chlip...) i kupielm Abita BH6 . Rozmawialem po prostu z ludzmi z
roznych servisow - takich na prawde dobrych - i twierdzili ze NIE MA
na rynku DOBREJ plyty pod PII na BX... (ciekawe - rozni ludzie a
opinie mieli podobna...)
Co do grafiki to mam wlasnie taka i poza tym ze obraz przez nia
generowany jest troche ciemniejszy ( tzn na monitorze musialem
podreglulowac jasnosc z 30 do 40) niz np na S3 to jest cool - bardzo
szybka i w ogole - polecam.

Pozdrowienia z Krakowa
Michal
mcyran_at_friko4.onet.pl