Jaki CD-ROM?

Autor: latsen (startf_at_kki.net.pl)
Data: Wed 28 Oct 1998 - 18:06:27 MET

Hej

W tym tygodniu chcialem zakupic Cd-ROM mam na oku:
- Pioneer (x36 slot-in)
- Philips (x32 UDMA, x36 UDMA - interesuja mnie wylacznie wersie UDMA)
- TEAC (jak najszybszy)
- Asus (jak najszybszy)

Ktory wybrac?
Jesli ktos jest obeznany w cd-romach, lub ktos ma ktorys z tych CD-ROmow to
prosze o opinie na ich temat! Czy UDMA w cd-romach cos daje?
Z jakim speedem zgrywaja tracki?
Jakie sa aktualnie najszybsze wersie CD-ROMow tych firm?
Czy maja jakies bajery typu elektroniczna regulacja glosnosci na panelu
(wiemz e taka ma Philips x36 UDMA), systemy antywibracyjne itp. A tak min.
to czy ktos moze mi rowniez wyjasnic jakie sa aktualnie bajery dostepne do
CD-ROMOW np. w samochodach sa ABSy i tp.)

Dziekuje za kazda rade, i nawet krotki opis (jak sie spisuje, glosnosc,
awaryjnosc itp.)!!

POzdrawiam