Jaka plyta glowna?, ale nie Abit !

Autor: Volcano (jacekjan_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 28 Oct 1998 - 16:43:25 MET

Witam
Mam problem z wyborem plyty glownej pod pII, tzn juz mam jedna, ale ta jest
chyba pelnym automatem (aristo am-628bx; tzn nie moge przetaktowac procka).
Chce wybrac sie do sklepu, gdzie to padlo kupilem i meczyc gosci aby mi je
zamienili na inna. Abita nie maja, maja chaintech(chyba tak to sie pisze),
shuttle, asus, i kilka innych na zamowienie (abit nie maja). Pytalem sie ich
na ktorej plyci moge pobawic sie w przetaktowywanie, ale nie wiedzieli (nie
wiem, jak mozna niewiedziec co za sprzet ma sie w sprzedazy). Moze ktos
przetaktowywal pII333 na 400 i moglby mi powiedziec na jakiej plycie.
Jest to w miare pilne, bo im szybciej do nich pojde, tym wieksza szansa na
zalatwienie sprawy. Pomocy :)

Jacek Janikowski

--
Wyslano przez Serwis RUBIKON - http://www.rubikon.net.pl