Re: Virus a Flash-ROM

Autor: Piotr Kaminski (pkam_at_infocomp.torun.pl)
Data: Tue 27 Oct 1998 - 19:24:50 MET

większość płyt, z jakimi teraz można się spotkać, nie potrzebuje żadnej
zworki - także wriusy mają otwartą droge :(
ja mam microstar 6117 i zapomnij o zworce.

uważam, że pożądnie płyty robi intel, bo są 2 zworki - jedna do zapisu
flasha, a druga do zapisu innej części flash'a z tzw. recovery boot.
oczywiście trzeba mieć nasrane, żeby drugą zworkę tykać (chyba że recovery
boot jest zwalony, ale takiej sytuacji nie widziałem). to tyle.

Piotr