LineArt-skaner kłopoty

Autor: Piotr Żmuda (piotrz_at_tcig.tarnow.pl)
Data: Tue 27 Oct 1998 - 19:11:42 MET

Witam
Czy ktos może mi wyjasnic o co chodzi skanerowi Mustek ScanExpress 6000 SP
(SCSI )?
W trybie LineArt szatkuje obraz, np linia textu jest pocięta w poprzek na
paseczki i te poprzesuwane względem siebie. Natomiast w color i gray skanuje
idealnie w kazdej rozdzielczosci..
Występuje to w każdym programie graf i ocr.
Przeinstalowałem wszystko kilka razy i du.. .,
 Moja konf. to: IP II 300 na GA-686LX3, 64 RAM, ATI 4Mb, 3dfx,
Proszę o wszelką możliwą pomoc, prosze rowniez na priv.

Pozdrawiam

--
  Piotr Zmuda
piotrz_at_tcig.tarnow.pl