Re: K7 w przysz³ym roku

Autor: Bart³omiej Dziedzic (barool_at_friko5.onet.pl)
Data: Mon 26 Oct 1998 - 23:19:00 MET

To i tak nie ma wiekszego znaczenia jaki soket sie wybierze
Ci co kupuja intela i plyte z slot 1 staja sie ofiarami propagandy
intelowskiej dla przykladu podam siebie.
Kilka lat temu (jakies 2,5 roku) kupilem sobie P75 i plyte do niego z
mozliwoscia wycisniecia 200 MHZ chcialem miec zapas na przyszlosc i co.
Trzy tygodnie temu poszla za pare piw bo nic poza WINCHIP nie dalo sie w nia
wlozyc. Kupilem nowa do 550MHZ i AMD k6 2. jak bede zmienial to tez pewnie
juz 550Mhz bedzie kila.
To samo bedzie z nowymi zlaczmi AMD i obecnym intela (slot1) nawet jak slot1
przetrwa to i tak za 2 lub 3 lata plyta bedzie juz taka kila ze lepiej
bedzie ja zmienic razem z procesorem.

Ps Co nie znaczy ze AMD jest cacy a Intel zly :))))))
Pa

Marcin'S napisa³(a) w wiadomoœci: <363349C8.87ACFABA_at_czasnaeb.pl>...