Re: K7 w przysz造m roku

Autor: Marcin'S (marcines_at_czasnaeb.pl)
Data: Sun 25 Oct 1998 - 23:07:34 MET

Ba, ja patrze blizej. Pisalem ostatnio do amd hotline w Polsze i
dowiedzialem sie ze niewiadomo w jakim gniezdzie bedzie pracowal k6-3
!!!
Czy niedlugo bedziemy kupowac osobne plyty do kazdego procesora. A moze
jeszcze grafika i muzyka bedzie w innym standardzie. Bo wtedy kolo by
sie zamknelo i tak jak kiedys mielismy commodore i atari teraz otrzymamy
amd i intel.

Pozdrawiam
Marcin
PS
A co do tej magistrali 200MHz to ja tez tak zrozumialem. Jesli jest nas
juz dwoch to chyba prawda.