Re: cd-rom czyta wybiórczo :(

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Tue 20 Oct 1998 - 18:58:07 MET DST

>hle,hle...
>regulować głowice to __se__ można w magnetofonie od c64, albo atari.
>małe odchylenia od normy powinna sobie zniwelować sam układ
>pozycjonujący, ale jak sobie pokręcimy tak na oko śrubkami to z
>przywrócenem poprawnegu ustawienia głowicy nici. przy duzych błędach
>kątu padania lasera nie da rady, zeby sama głowica je wytłumiła, a
>wtedy napęd out... (przez okno). ilość kombinacji przy dwóch śrubkach
>do regulacji w dwóch osiach jest naprawdę dużo.
>IMHO potrzebne są do tego specjalistyczne narzędzia. regulacja głowicy
> [...]
Mam pytanko odnosnie pozycjonowania soczewki w CD: Otoz w tym moim
Umax`ie jest cos takiego, ze soczewka nie dojezdza juz tak daleko jak
powinna - to znaczy do pewnego momentu czyta slicznie, zadnych
zaciec, ale co jakis czas widac, ze CD sie nie wyrabia z ustawieniem,
i musi przesunac caly wozek, zeby znowu zalapalo. Czy mozna to jakos
zniwelowac? Zaznaczam, ze soczewka i pryzmat sa czyste, ogniskowanie
lasera w porzadeczku, tylko wlasnie te nieszczesne pozycjonowanie
soczewki w poziomie... Przypuszczam, ze trzeba by przykrecic ciutke
ktorys potencjometr...
BTW nie odpowiadajcie, co ja moge z tym CD zrobic jak zaczne grzebac,
bo kupilem go za 7 PLN i bylem _zdziwiony_, ze w ogole dziala...

Pozdrawiam,
Mordazy von BinHex.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.

--