Re: ECHS->LBA. W jaki sposob?

Autor: GregZiel (gregziel_at_katowice.crosswinds.net)
Data: Sun 25 Oct 1998 - 14:52:09 MET

AP napisał(a) w wiadomości: <362a04c4.6851096_at_news.tpnet.pl>...
>problemow. Nie wiem tylko jak sie zachowa potraktowany w ten sposob
>dysk po podlaczeniu do nowej plyty na LBA? Czy istnieje jakiś sposób
>na uruchomienie tego dysku z nowa plyta bez ponownego formatowania,
>instalowania softu itp?

Wszystko zależy od BIOS'u płyty... Najlepiej podłącz, odpal system z
dyskietki (żeby winda czy inny soft nie zapisały nic na dysku), puść Norton
Disk Doctor'a i tu _uwaga_: nie pozwól mu _nic_ naprawiać! Jeśli NDD wykryje
_jakiekolwiek_ błędy, to niestety, anulujesz test, wyciągasz dysk, zgrywasz
wszystko na inny, fdisk i format na nowym sprzęcie, zgrywasz soft spowrotem.
Jeśli to nie było Win95 tylko DOS, Win3.x itp. to nawet nie będziesz musiał
reinstalować systemu... W przypadku Win3.x czeka Cię tylko ponowne
ustawienie swap'a... Sorry za może zbyt mało konkretną poradę, ale podałeś
ciut mało danych... Jeśli będziesz miał dalej problemy - pisz na priv'a...

--
            Grzegorz Zieliński
                       vel