Re: Ciąg dalczy : Komu TnT, komu V2?

Autor: Jaro (jaromin_at_quake.org.pl)
Data: Sat 24 Oct 1998 - 10:31:18 MET DST


>>
>> eeee...nie przesadzajmy...miałem (dla przykładu) V2 na PCI i AGP i
jakiegoœ
>> szału co do wzrostu prędkosci nie widziałem....nie było specjalnie się
czym
>> podniecać...2-3fps'ów więcej ?
>Hmmm. Zastanowiles sie jak sie ma chipset voodoo do AGP ...
>Sa chipsety (i740 na 100%, TNT prawdopodobnie tez) ktore sa projektowane
>z mysla o AGP.
>
>> ... to nie ma znaczenia... oko ludzkie nie
>> widzi już różnicy powyżej 25fps'ów !!!!!!
>No tu jestes w bledzie.
>Bo tam gdzie Ci wystarcza 25 fps w scence bez postaci
>i bez akcji, w momencie gdy cos sie zacznie dziac fps
>moze ci spasc do 10-15. I co dalej nie zauwazysz roznicy ?
>Przyklad: Q2 timerefresh na q2dm1 w piwnicy 49 fps, natomiast
>timedemo 1 i map demo1.dm2 daje fps 18 ... grac sie nie da....

ech.. ludziska. Te 25 fps to tylko ZLUDZENIE plynnego ruchu. Ot, nie widzimy
ze postac przeskakuje. Oko ludzkie jednak potrfi rozroznc do 60 fps (sa
ludzie ktorzy jeszcze wiecej :)
dla niedowiarkow proponuje test. Wezcie sobie 2 kompy i wlaczcie np. dm6
(mowa o q1). Dajcie na obu kompach timerefresh. Na jednym (zalozmy ze jeden
jest slabszy) osiagniecie te 40 fps a na drugim 70. Teraz pobiegajcie po
sali... i co? Nie mowcie ze nie widzicie roznicy w plynnosci! A na obu
kompach jest ponad 25 fps :P

Jaro



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:44:47 MET DST