Re: Ciąg dalczy : Komu TnT, komu V2?

Autor: Kris (kris007_at_free.polbox.pl)
Data: Fri 23 Oct 1998 - 14:24:01 MET DST

> ...miałem (dla przykładu) V2 na PCI i AGP

V2 na AGP? Czyżby kolega dysponował sprzętem Quantum3D? Tak, czy owak zarówno
V2 na AGP jak i Banshee na AGP korzystają z tej szyny na tej samej zasadzie jak
z PCI (można jedynie mówić o fizycznej zmianie łącza a nie zasady pracy) więc
zarówno o sensownym swap'owaniu tekstur o jak i znacznym przyspieszeniu nie ma
co mówić.

> szału co do wzrostu prędkosci nie widziałem....nie było specjalnie się czym
> podniecać...2-3fps'ów więcej ? ... to nie ma znaczenia... oko ludzkie nie
> widzi już różnicy powyżej 25fps'ów !!!!!!

2-3 fps więcej powyżej 25 fps rzeczywiście trudno zauważyć natomiast jak
bierzesz te 50 fps jako wartość średnią po przejściu testu to w skarajnym
przypadku możesz się liczyć z chwilowym spowolnieniem nawet do ... 5 fps a to
już na pewno zobaczysz.

Kris.