! Win95.cih

Autor: Harry (gjedrasi_at_friko6.onet.pl)
Data: Fri 23 Oct 1998 - 09:04:54 MET DST

Hej,
Mam poważny problem.
Złapałem wirusa Win95.CIH.1003 i za cholerę nie mogę
się go pozbyć.
Mks_vir znajduje go i niby usuwa, ale potem i tak
się pojawia.
Próbowałem też MCAffe (08-98), lecz ten nie znajduje wirusa.

Nie używam w międzyczasie dyskietek ani nie instaluję
nic. Po prostu korzystam z programów wcześniej zainstalowanych.
Jedyną rzecz jaką wrzucam z CD-ROMu jest plik nfs3.exe (bo
mks usuwa go podczas czyszczenia). Jednak tę płytę też
sprawdziłem i nie ma na niej wirusa (wg mks'a).

Bardzo proszę o podpowiedź jak go usunąć.

Dzięki i pozdrawiam
Harry

--
PS. Wiem, że ten temat był kiedyś poruszany, lecz szukanie
tego za pomocą dejanews wlecze się jak cholera (korzystam