Re: Samsung

Autor: Ramon Dustet (rdustet_at_mail.accent.com.pl)
Data: Thu 22 Oct 1998 - 21:16:34 MET DST

Krzysztof wrote:

> Cze¶ć.
> Kupiłem sobie twardziela Samsung 3.2.Gb UDMA.
> W porównaniu z innymi dyskami tej wielko¶ci był bardzo tani.
> Kupiłem go trochę "na próbę".I tu przyjemna niespodzianka.
> W testach szybko¶ciowych przewyższał WD 3.2 GB UDMA.
> Mam kolegę który pracuje w firmie komputerowej , powiedział mi że te dyski
> psują się b. sporadycznie . Pracują bardzo ładnie ,
> i "przyjemnie dla ucha" , i co najważniejsze są szybkie , i mało awaryjne.
> Co wy na to?

Ogólnie się zgadzam ale nie podzielam opini że są "przyjemne dla ucha" często
się zdarza że są gło¶ne i wła¶nie dzwięk jest bardzo niepokojący. Wła¶nie
róznice w brzmieniu różnych egzemplarzy tego samego modelu zadecydowały że nie
chętnie się na nie zdecyduje.

Jednak mają bardzo istotne zalety:
-w razie uszkodzenia wymiana na nowy jest kwestią paru dni a nie paru tygodni
-nie posiądają podatną na wszelkie uszkodzenia ta¶iemkę uszczelniajacą

Pozdrawiam Ramon