Samsung

Autor: Krzysztof (krisg_at_polbox.com)
Data: Thu 22 Oct 1998 - 07:36:48 MET DST

Cześć.
Kupiłem sobie twardziela Samsung 3.2.Gb UDMA.
W porównaniu z innymi dyskami tej wielkości był bardzo tani.
Kupiłem go trochę "na próbę".I tu przyjemna niespodzianka.
W testach szybkościowych przewyższał WD 3.2 GB UDMA.
Mam kolegę który pracuje w firmie komputerowej , powiedział mi że te dyski
psują się b. sporadycznie . Pracują bardzo ładnie ,
i "przyjemnie dla ucha" , i co najważniejsze są szybkie , i mało awaryjne.
Co wy na to?