Re: cd-rom czyta wybiórczo :(

Autor: Tałajczyk Piotr (piotrtal_at_promail.pl)
Data: Thu 22 Oct 1998 - 18:20:32 MET DST

                 Tomasz Jarnot <jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl>
                  wRoTe iN pl.comp.pecet:

[big ciach]
>No wiec juz teraz to zupelnie cie nie rozumiem. Teraz twierdzisz, ze
>podkrecanie procka jest trudniejsze niz regulacja CD.

niczego takiego nie twierdzę. interpretujesz sobie cały czas po
swojemu i jak Ci wygodnie. przeczytaj uważnie.

> Wymagana jest tutaj
>wiedza. O. A do regulacji CD-ka moze siadac byle fizol po zawodowce ktory
>mial w rece srubokret i wie jak wyglada srubka.

... posiadający dodatkowo wór szczęścia na plecach.

[celowo skracam ile się da ukierunkowujac sie tylko na wyjaśnienia]
>A to ja akurat pamietam ze bylo inaczej - najpierw Wojtek napisal ze sie
>da takie cos zrobic. Potem zostal zjechany przez ciebie i Xylodiusa ze co
>tutaj za bzdury wypisuje ze to jest niemozliwe itd. Na to wcale sie nie
>dziwie ze tak zareagowala Baska, bo skoro lista jest badz co badz lista na
>ktorej sa ludzie znajacy sie na sprzecie, to wypisywanie ze cos jest
>niemozliwe

nigdzie tak nie napisałem. wtykasz mi w gardło słowa, które nigdy nie
padły.

[znowu ciach]

>Naprawde nie umiesz zobaczyc tych powiazan ?

niestety :( dla mnie takie porównania są conajmniej dziwne.

>No nie mow mi ze PADNIECIE optyki = ROZREGULOWANIE SIE optyki.

chyba za aż takiego ignoranta to mnie nie uważasz? ale nie interesuje
mnie Twoja opinia.

> Tomasz Jarnot, tel. 0602 175699

ps. skoro ja, Xylodus, Ty jesteśmy zgodni co do EOTu to nie pozostało
mi nic poza wyjaśnieniem paru nekających mnie/Ciebie wątpliwości na
koniec, co właśnie czynię i wreszcie zaprzestanie tej konfliktowej
dyskusji, bo i tak od kilku dni nie przynosiła ona żadnych pożądanych
efektów poza wytykaniem sobie błędów i wciskaniem w usta słow które
nigdy nie padły.
mam nadzieję, że zakopałeś (tak jak i ja) topór wojenny i mam także
nadzieję, że ta bezkompromisowa dyskusja nie stanie sie powodem
znienawidzenia się nawzajem w przyszłości? i na zakończenie --> :)

                    pozdrowionka...
                             Tałajczyk Piotr..........Cz-wa
                             email:.........piotrtal_at_promail.pl
                             www: http://iop.pcz.czest.pl/piotrtal