Re: cd-rom czyta wybiórczo :(

Autor: Tomasz Jarnot (jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 22 Oct 1998 - 00:22:52 MET DST

On Wed, 21 Oct 1998, Tałajczyk Piotr wrote:

> Tomasz Jarnot <jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl>

> fajnie... zazroszczę takich osiągnięć jak cholera, tylko o ile (jak
> wspomniałem wcześniej) nie jest to próba wywarcia na mnie i innych
> reakcji podziwu fikcyjnymi przykładami.

A tak akurat teraz to mi tutaj sugerujesz ze nie wiem juz co pisze...
Ciekawe pewnie zaraz mi podasz kilka telefonow do psychiatrow zebym sie
szedl leczyc bo to jest niemozliwe zeby jeden gosc az 4 napedy potrafil
naprawic, kurcze on musi byc bardzo chory. I widzi tylko JEDNA srubke we
wszystkich czterech, jak sa dwie...

> toshibaX12 (dokłaniej XM5702b) dwie śrubki do regulacji w dwóch osiach
> - aż tak ślepy nie byłem/jestem. faktycznie, w starym napędzie
> panasonicaX2 mam jedną, jednak we wspomnianej toshibie dwie i napewno
> obydwie do regulacji położenia głowicy.

Moja Toshiba 4 miala jedna srubke. Tak jak pozostale. Prawdopodobnie
istnieja jakies podciepy ktore maja po dwie srubki ale nie podejrzewam
zeby stanowilo to jakas powazna bariere.

> nie w pełni, niestety. :)
> nie chce powtarzać drugi raz tego o czym pisałem wcześniej. regulacja
> głowicy Cdrom nie wiąże się z posiadaniem żadnej wiedzy na ten temat
> (każdy potrafi złapać śrubokręt i pokręcić w nim w jedna, czy drugią
> stronę odpowiednią śrubką) oczekując na _być_może_ pozytywny skutek,
> ale obarczony dość dużym ryzykiem. IMHO.

Zadnym ryzykiem. Czytnik przestanie czytac - przekrecisz srubke w
poprzednie polozenie. W najgorszym wypadku bedzie dzialal tak jak przed
rozebraniem.

> przy podkręcaniu
> procy/kart/pamięci trzeba wiedzieć parę podstawowych rzeczy. potem złe
> rezultaty podkręcania można w każdym momencie odkręcić (najwyżej nie
> uzyska się takich wyników jak niektórym mistrzom overclockingu z
> grupy, ale przynajmniej ta _możliwość_ powrotu do stanu poprzedniego
> będzie możliwa). znowu IMHO żebyś się nie czepiał.

No wiec juz teraz to zupelnie cie nie rozumiem. Teraz twierdzisz, ze
podkrecanie procka jest trudniejsze niz regulacja CD. Wymagana jest tutaj
wiedza. O. A do regulacji CD-ka moze siadac byle fizol po zawodowce ktory
mial w rece srubokret i wie jak wyglada srubka. I najpewniej wtedy zepsuje
naped. No jasne ze tak jak facet wezmie i zacznie krecic ta srubka jak
opetany nie pamietajac z jakiego polozenia zaczal to robic. Tylko nie
rozumiem dlaczego w regulacji CD nie ma mozliwosci powrotu do stanu
poprzedniego - mozesz mi to wytlumaczyc ?

> poczytaj wstecz. jeżeli nie odróżniasz podkręcania proca od regulacji
> cd to już nic na to nie poradzę. :(

No jasne ze nie jest to to samo, ale pewne analogie bez problemui mozna
dostrzec.

> dla mnie podkręcanie hardwareu w sensie proc itd. wiąże się z
> posiadaniem jakiejs tam minimalnej dawki wiedzy - wtedy żadne
> niebezpieczeństwa w stylu spalony proc spowodowane np. puszczniem na
> niego zbyt duzego napięcia nie gorożą. nie zarzucaj mi teraz za bardzo
> uproszczonej teori n.t. podkręcania, nie zamierzam się po prostu
> rozpisywać na tematy znane w większości ludziom z tej grupy.

Przeczytaj wiec to co napisalem powyzej o wiedzy na temat krecenia Cd-kow.

> w moich poprzednich postach nie widzę żadnej próby obrażenia kogoś, co
> najwyżej próbuję wyraźić swój sprzeciw może w sposób za bardzo
> humorystyczy (przykłady z wylatującym cd przez okno etc.) - następnym
> razem włączę hamulce na maxa więdząc z jak mało znającym się na
> dowcipie oponentem mam do czynienia. natomiast pani/pan Baśka
> wyjechała bezpośrednio po nazwiskach i wysuneła jasno sprecyzowane
> zarzuty, więc trzeba było to i owo wyjaśnić.

A to ja akurat pamietam ze bylo inaczej - najpierw Wojtek napisal ze sie
da takie cos zrobic. Potem zostal zjechany przez ciebie i Xylodiusa ze co
tutaj za bzdury wypisuje ze to jest niemozliwe itd. Na to wcale sie nie
dziwie ze tak zareagowala Baska, bo skoro lista jest badz co badz lista na
ktorej sa ludzie znajacy sie na sprzecie, to wypisywanie ze cos jest
niemozliwe bez sprawdzenia tego to jest letko nie na miejscu nie uwazasz ?

> dajmy juz spokój z waleniem młotem rozrusznika, bo ja nie wiedzę tutaj
> żadnych powiązań z tematem.

Naprawde nie umiesz zobaczyc tych powiazan ?

> zaraz zaraz... czy my tutaj mówimy o pseudonaprawie, lub
> naprawie_prowizorce, czy naprawie w pełnym tego słowa znaczeniu?
> jeżeli te wszystkie cdromy (podane przez ciebie na opczątku jako
> przykład Twoich zdolności) naprawiałeś kierując się takimi
> stwierdzeniami jak tutaj to ja współczuję osobom które zleciły Ci tę
> robotę. co do pana mechanika naprawiającego mi młotem samochód nie
> zmienię zdania - zresztą to logiczne i nie trzeba wyjaśniać.

Wszystkie pracuja do dzisiaj bezstresowo. A ja ci powiem skad wytrzasnalem
w ogole ta regulacje CD. Wlasnie z TEJ LISTY !. Dosc dawno temu ktos tutaj
napisal ze takie cos da sie zrobic. Byl dokladny przepis jak taka czynnosc
wykonac. Wiec wzialem CD-ka i zaczalem w nim grzebac i okazalo sie ze
faktycznie facet ma racje... Wiec jak teraz mi ktos tutaj pisze ze to sa
bzdury to cos dla mnie to nienormalne jest...

> brrrrrr!!!!
> najwidoczniej się nie rozumiemy. nie mam sił wyjaśniać wszystkeigo
> jeszcze raz.

No nie mow mi ze PADNIECIE optyki = ROZREGULOWANIE SIE optyki.

> zaraz, zaraz panie Tomaszu. czy ja kur*a gdzieś napisałęm, że się tego
> nie da zrobić???!!! cały czas piszę, że jest to możliwe jednak IMHO
> prawdopodobieństwo pozytywnego skutku tej całej operacji jest bardzo
> małe, albo inaczej, że ryzyko które niesie taka regulacja za sobą
> bardzo duże. nie wtykaj do mojego gardła słów których nigdy nie
> powiedziałem, bo mnie trafia.

A to wlasnie ci usiluje wmowic, ze prawdopodobienstwo jednak jest bardzo
duze. Ty usilujesz znowu wszystkich przekonac, ze nawet jesli udalo mi sie
cos takiego zrobic to jest to fart, w ogole nie majacy jakiegos
logicznego wytlumaczenia. czyz nie tak ?

> nie widzę sensu dalszego prowadzenia tej dyskusji więc proponuję EOT,
> bo i tak nic sensownego jej dalszego rozwoju nie wyniknie. znając
> Ciebie będziesz upierał sie przy swoich teoriach zarzucając mi brak
> jakichkolwiek wiadomości (a są takie?) n.t. podkręcania _śrubek_. ja i
> parę osób z grupy mamy inne zdanie na ten temat poparte odmiennymi do
> [...]

                          TELNET IN PEACE ...