Re: cd-rom czyta wybiórczo

Autor: Xylodius (xylodius_at_prodigy.net)
Data: Thu 22 Oct 1998 - 14:00:00 MET DST

Z wypowiedzi szanownego oponenta tryska ironia. Wnioskuje, ze dalej
masz mnie za nadetego bufona, ktory lata i opiernicza wszystkich majacych
inne zdanie. Ale dyskusja byla zazarta, i kazdy mial prawo bronic swej
tezy. Zauwaz, ze na pytania grupowiczow dpowiadam jak tylko sie da
najdokladniej i szczegolowo. I nie wrzeszcze jak Baska, ze inni sa tacy a
tacy,
bo uzywaja innej metody. Poza tym, nie wysmiewam sie jak np. pan Jarnot,
ktory obsmiewal sie, ze mnie, czy przypadkiem nie mam czajnika z
elektronicznym
termometrem i czy robie dokladne pomiary temperatury i obliczenia, gdy parze
herbate. Na pytanie trzeba umiec odpowiedziec fachowo i przyjaznie, a nie
wysmiewac kogos, ze z gory jest idiota. I nie mow, ze probuje powiedziec,
ze
w takim razie, Ty nie masz racji, etc, etc. bo tak nie jest. Dyskutujemy,
poniewaz
majac inne poglady na ten sam temat, konfrontujemy je i wyrazamy coraz
glebsze
opinie, ktore po jakims czasie odbiegaja od tematu i przeistaczaja sie w
wojne na slowa.

Mysle, ze tak jak powiedziales, spotkamy sie przy nastepnym problemie. ;))

Xylodius