Re: cd-rom czyta wybiórczo

Autor: Wojtek Deneka (devix_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 22 Oct 1998 - 12:31:51 MET DST

Xylodius wrote:
[...]
> Mowiac to wystawiasz sobie swiadectwo totalnego ignoranta i lamera,
> probujesz przykryc
> wlasna niewiedze dziecinnym napadaniem na madrzejszych od siebie. Jesli
> uwazasz ze do dokladnej
> regulacji pickup'a NIE jest potrzebny oscyloskop, to idz lepiej spac i niech
> Ci sie przysni, ze
> naprawiles nastepne 4 napedy, w tym 3 DVD-2. Jabba dobrze Ci odpisal. Snisz
> na jawie
> i tyle. Oczywiscie mozna krecic na slepo, ale tak jak napisal Piotr
> Talajczyk, prawdopodobienstwo
> [...]

mialem juz dac spokoj i nie strzepic sobie klawiatury nabezsensowne
przegadywanie sie z wami. zreszta juz napisalem wczesniej ze wlasciciel
cd-roma powienien sam wiedziec najlepiej czy w nim grzebac czy oddac do
serwisu czy moze na smietnik. podobnie jak tomasz deklaruje ze poejme
sie naprawy padnietego lub niedomagajacego cd-ka. skoro jestes
madrzejszy od tomasza i ode mnie (a ktoz oprocz ciebie moze lepiej to
wiedziec) to mysle ze przez aktywne i konstruktywne dzialanie na grupie
(sensowne porady a nie krytykowanie innych - krytyk i eunuch z jednej sa
parafii...) pokazes cos wiecej niz tylko znajomosc slowek typu
oscyloskop, glowica, grabie, srobokret, blondynka. pozwolisz zapewne ze
gdy natkne sie na jakis ciekawy i trudny do rozwiazania problem zwiazany
z tematyka tej grupy na jej lamach zapytam cie o porade...

do nastepnego problemu :) - devix