Zoltrix i SVD !!!!!

Autor: Knight Lore (wislaraf_at_polbox.com)
Data: Thu 22 Oct 1998 - 00:19:43 MET DST

POmocy !
Czy jest ktos na świecie, który wie jak uruchomic SVD ?
Mam modem Zoltrix 33600 ma Rockwelu
Nie zdajecie sobie sprawy jak ciężko jest się coś dowiedziec o SVD !!!
Megabajt:: - my nie wiemy
CHIP : prosze poszukac w instrukcji, a w instrukcji nic nie pisze (na
pudełku jest ASVD)
Tu też próbowałem pare razy , ale nikt nie odpowiedział :(
e-mailem przyszła do mnie reklama z firmy Helios - książka o modemach...
w reklamie było napisane, że jest tam opisame SVD i co ? - tak 1 strona ,że
coś takiego jest i działa... ale jak to sprawdzić ????
Bitware ma ikonke SVD i uaktywnia sie ale i tak nic nie słychac !!!!!
A tak wogóle to glośnik i mikrofon podlączyc do modemu ?, a może spiąć modem
oryginalnym kablem z kartą dzwiękową i podłączyć pod karte dzwiękową !?
Wiem jakim poleceniem uruchamia się SVD, ale gdzie je wstawić jesli gra
sama wybiera numer i nie ma możliwości dopisania czegokolwiek - dowiedziałem
sie , że w ustawieniach dodatkowych, ale wtedy zawsze musze je kasowac jak
chce wejsc do I-netu!!!! - zresztą to i tak nie zadziałało :(
Prosze o pomoc - może komuś udało się uzyskac połączenie z włączonym SVD !!!
Niech opisze jak to zrobił, lub email na priva - prosze...

Rafal Wisla - Knight Lore_FC - www.strefa.com/jed
hahawislaraf_at_polbox.com - bez haha