Re: cd-rom czyta wybiórczo :(

Autor: Tomasz Jarnot (jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 22 Oct 1998 - 00:07:32 MET DST

On Wed, 21 Oct 1998, Tałajczyk Piotr wrote:

> Tomasz Jarnot <jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl>

> upraszczasz sprawę kolego, do tego wymyślając nieadekwatne porównania.
> gdyby przykładów co do pozytywnego podkręcania cd było więcej to sie
> zgodzę, ale tak nie jest. zdania na ten temat są podzielone więc nie

Stary to ilu ty potrzebujesz gosci zeby sie przekonac ze tak sie da zrobic
? Troje nie znajacych sie ludzi nie wystarczy ? Jezeli wszyscy twierdza to
samo ? No to ja nie bardzo cie rozumiem... Ciekawe czy np. 10 osob tez
jest niewystarczajaca liczba...

> sugeruj, że jak trzem panom podkręcanie cd się nie powiodło to już od
> razu rodzi się jakaś tam teoria. można tez powiedzieć, że jak trzem
> innym panom udało się pozywywnie podkręcić to to też nie jest żadna
> teoria. ryzyko przy rzucie monetą jest dość duże jak się ma dużo do
> stracenia.

Ale tutaj nie ma ani troche z prawdopodobienstwa. Po prostu umiejetnosci i
koniec. Ktos je posiada a kto inny nie. I caly czas o tym dyskutujemy. Ale
ja nie neguje tego ze ty cos tam potrafisz czego ja nie umiem i nie
probowalem robic akurat w taki sposob... Dlatego wlasnie nie rozumiem
dlaczego tak wyjezdzasz na mnie, Wojtka i BAske - zal ci ze my umiemy
wyregulowac CD-ka bez przyrzadow takich jak oscyloskop ?

> Twój problem.

A no tak to promujmy sprzedaz podzespolow dla naiwnych klientow ktorzy sie
nie znaja a czesto wydaja na te czesci lwia czesc swoich dochodow. Bardzo
ladna postawa. Wiesz tylko ze ja jakos tak nie lubie robic.

> właśnie _jest_ hop, jak sie wie co i czym malować.

A no to regulacja CD to jest to samo co malowanie. Jak sie wie CO i JAK
regulowac. PRzestan moze zalewac juz bo sie motasz... Non stop podajesz
jakies bez pokrycia przyklady z ktorych zupelnie nic nie wynika nowego.

> były/są dwie!

Bzdura. do regulacji jest JEDNA. Chyba ze ja jestem slepy. Albo ty
szukales nie tej srubki co trzeba.

> pozdrowionka...
> Tałajczyk Piotr..........Cz-wa
> email:.........piotrtal_at_promail.pl