Re: Zoltrix - problem

Autor: Artur Rempalkowski (remp_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 21 Oct 1998 - 22:41:55 MET DST

Cze
Wczoraj kupilem Zoltrixa FM-VSP56i3 (Rockwell) - wyciagnal za
pierwszym razem 46kb (powinien 56 ale to wina TP). Transfer byl szybki
wiec bylem zadowolony, pozostaje male ale...:
Zauwazylem, ze czasami sie zawieszal tzn. wybieral numer i jak bylo
zajete to ponownie nie chcial wybrac, pomagalo wylaczanie i zalaczenie
kompa.
Dzisiaj przyszedlem z pracy, zalaczylem kompa i modem wybral 1 raz,
zawisl i zdechl tzn. nie pomaga wylaczenie i zalaczenie kompa, a
skonfigurowany jest dobrze (nic nie grzebalem w ustawieniach, a stary
modem dziala), bede wiec musial oddac do reklamacji Zoltrixa :-((
Moral z tego taki, ze trzeba trafic na dobry egzemplarz, albo wina
kompa (tylko dlaczego na początku dzialalo)
Pozdrowienia

--
Artur Remplakowski
- remp_at_polbox.com -