Re: SONY 200ES 17" - co wart?

Autor: Chudy (ankarNOSPAM_at_rubikon.net.pl)
Data: Wed 21 Oct 1998 - 18:37:58 MET DST

Mateusz napisał(a) w wiadomości:
>[cut]
>
>Dokladnie tak. Spotkalem sie z tym przy okazji walki z moim ctx17'' -
>nieznaczna gorna poduszka, ktora mnie denerwowala i "na pocieszenie"
>sprzedawca pokazal mi normy Sony dot. znieksztalcen obrazu - nie
wierzylem,
>poki nie zobaczylem na pismie - 5 mm w kazda strone. Jak dla mnie to
>skandal - wykrecilbym obraz o te 5 mm i kazalbym patrzec w niego temu co
>ustalal ta norme.
>Jezeli chcesz miec ten monitor to popros o wystawienie min.3 sztuk i
wybierz
> [...]
Dzięki wszystkim za ostrzeżenia. Nie miałem pojęcia co mnie może czekać.
Co w takim razie polecacie - NEC, Philips Panasonic, czy może jeszcze coś
innego. Sam szczerze mówiąc skłaniam się ku NECowi. Cena nie jest
podstawowym kryterium, ale bez przesady?

Piotr Chudzicki
ankarNOSPAM_at_rubikon.net.pl
ICQ: 11211301