Re: SONY 200ES 17" - co wart?

Autor: Mateusz (Firm_at_no_firm.com)
Data: Sat 17 Oct 1998 - 22:54:19 MET DST

[cut]
>a norma Sony pozwala na 5 mm odchylenia w pionie i w poziomie

Dokladnie tak. Spotkalem sie z tym przy okazji walki z moim ctx17'' -
nieznaczna gorna poduszka, ktora mnie denerwowala i "na pocieszenie"
sprzedawca pokazal mi normy Sony dot. znieksztalcen obrazu - nie wierzylem,
poki nie zobaczylem na pismie - 5 mm w kazda strone. Jak dla mnie to
skandal - wykrecilbym obraz o te 5 mm i kazalbym patrzec w niego temu co
ustalal ta norme.
Jezeli chcesz miec ten monitor to popros o wystawienie min.3 sztuk i wybierz
ta najlepsza.

Pozdrawiam,
Mateo