Re: RIVA TNT uszkadza płytę główną?

Autor: Darek Kasprzak (kipi1_at_friko4.onet.pl)
Data: Wed 21 Oct 1998 - 03:53:22 MET DST

Skoro tak twierdzicie t powiem wam ( wiadomsc z pewnego fachowego
zrodla ) ze starsze wersje plyt ASUSa P2L nie pojda ze wzgledu na
tenze stabilizator - producent z powodu TNT musial wypuscic wersje
plyty z nowym stabilizatorkiem.

Skoro takiej renomowanej firmie przytrafila sie taka wpadka to nie
bede sie wypowiadal na temat inych mniejszych firm.

Najlepiej spraawdzic ... rezerwujac sobie prawo zwrotu sprzedawcy.