Bus Mastering

Autor: PAWEŁ STOLARCZYK (paulus_at_waw.pdi.net)
Data: Tue 20 Oct 1998 - 20:02:30 MET DST

Czy ktos moglby mi wytlumaczyc cala sprawe z tym bus mastering'em?

Czy tam ze :
jak sie go wlaczy to sie wylacza 2x AGP
jak sie go wylaczy to 2x AGP jest bez problemu,
nie wieadomo jakie sterowniki sa najlepsze (BTW jakie stosujecie dla P2b Asus i
W98?)

Ja mam na przyklad tak, ze jak wlaczylem CD-Rom na oddzielny kanal IDE jako
Master (secondary IDE) to na primary gdzie mam 2 twardziele (master ,slave) mam
w W98 Dosowa obsluge dyskow, i wykrzyknik w medadzeze urzadzen.

ktos ma jakies pomysly jak to usunac>?

pozdrawiam

PauluS

--