Re: RIVA TNT uszkadza płytę główną?

Autor: Tomasz Szymczak (Tszymcza_at_iarrisc.iar.wat.waw.pl)
Data: Tue 20 Oct 1998 - 19:30:18 MET DST

ElFi wrote:

> Slawomir Sidor napisał(a) w wiadomości:
> <70f0f7$r70$2_at_polonez.man.lodz.pl>...

Moim zdniem jest tak:
na każdy slot PCI przypada max 25W mocy więc myślę, że nie poskšpiono mocy na
AGP i tam też jest coś koło tego. Projektant płyty na pewno zakłada maksymalne
obcišżenie i do tego dobiera regulatory napięcia.
Tak więc nie musisz się martwić.

PS : Jeśli chcesz zobaczyć parametry 10-o amperowego reglera to:
www.linfinity.com/datasheets/LX8382.htm

pozdrowienia T.S.