Re: Drivery do Panasonica KX-6500 w NT

Autor: Grzegorz Gierlik (gregg_at_lo13.univ.szczecin.pl)
Data: Tue 20 Oct 1998 - 14:15:35 MET DST

Milo (polbox) <blasko_at_polbox.com> wrote:
> Czy są drivery do Panasonica KX-6500 do Windows NT?
> Wiem, że to pytanie nie tak dawno padło, ale przeoczyłem.

Nie wiem, czy to zadziala (nigdy nie wiedzalem NT), ale moze da sie tak.

Zainstaluj sobie drukarke postscriptowa 600dpi HP ktora drukuje do pliku.
Jest program o nazwie ghostscript (interpretator postscriptu) oraz
GSview (przegladarka). GSview potrafi wydrukowac na Panasonicu 300dpi PCL
powyzszy plik z jakoscia 600dpi.

Sam mam taka drukarke, W95 i gostscripta. Roznica pomiedzy drukiem z gsview
w 300dpi i 600dpi jest bardzo wyrazna.

Ale ja uzywam TeX'a. Nie wiem, czy dla innych aplikacji to zadziala.
Wiem tez, ze to troche klopotliwe.
Ale ta jakosc... warto sprobowac.

Gostscripta i gsview mozna sciagnac z
ftp.gust.org.pl
pub/TeX/support/ghostscript/aladdin/gs550

tam sa binaria dla win32 - nie wiem czy nie ma osobnych dla NT.

Mam nadzieje, ze uda Ci sie rozwiazac ten problem.

Pozdrawiam serdecznie.

--
Grzegorz Gierlik