Re: I'm back: Savage3D vs. Voodoo2

Autor: Kris (kris007_at_free.polbox.pl)
Data: Tue 20 Oct 1998 - 14:13:59 MET DST

Cześć,

> Zgadza sie - dla ludzi zajmujacych sie grafika 3D i uzywajacych 3DSMax'a.
> Ci ktorzy uzywaja Lightwave'a czy SI na Heidi i tak nic nie skorzystaja. W
> najgorszej sytuacji sa uzytkownicy SI - oni placa _glownie_ za drivery do
> tego programu. ELSA Synergy jest najtansza znana mi karta suppotujaca SI

Dzięki za rozjaśnienie zagadnienia.

> Czasami trzeba :)

Aaaa ... realista optymizujący z konieczności. Cóż, życie nie jest usłane
kwiatkami i czasem trzeba odstresować optymizmem, nawet wymuszonym :-)

> No coz - jak spojrze na obudowe komputera z ktorego wysylam poczte to tez
> zobacze napis Compaq Deskpro. Tyle ze to nie jest i nigdy nie bedzie moj
> prywatny komputer - nigdy nie kupilbym czegos takiego do domu

Bardzo proszę. Nie ciągnij tego wątku bo mi adrenelina skacze :-)

> Zeby tylko :)))

No proszę. Jaki specjalista się znalazł :-)

> Ja w sciaganiu bios'ow Asus'a mam prehistoryczne doswiadczenia z T2P4 wiec
> sie nie dziw :) Wtedy biosy byly szybciej na stronach .tw

To jest właśnie u Asus'a ciekawe. Ale nie będę snuł teorii.

> Na moim dysku rowniez :) Nie wiesz co zmienili?

Nie wiem. Pewnie wycieli słowo "Beta" :-) Mam w domu od wczoraj ale nie
zdążyłem wgrać. Sam nie przetestowałem więc i innym nie rozsyłałem. Co do
zmian to opis pojawi się już na .tw i mirrorach z nazwą bx2i1006.zip.

> Nawet trafiles :)

Przypadek. Zawsze mam problemy z wielkością liter w linkach.

Pozdrawiam.
Kris.