Re: Test: Riva TnT (długie)

Autor: Kris (kris007_at_free.polbox.pl)
Data: Mon 19 Oct 1998 - 12:30:37 MET DST


>IMHO w multiplayerze przydaloby sie bardzo, zeby karta wyrabiala sie co
ramke -
>co oczywiscie nie dyskredytuje TNT, bo mozna sobie wlaczyc nizsza
>rozdzielczosc, a przy 32bitowym renderingu jakosc grafiki o tak pewnie jest
>kewl :)

Czyzbys mial karte, która w crusher ma w 1024 85 fps (lub 75 fps w 1152
:-)))) ? Do multiplayer'a 32bit jest IMHO zbedne. Natomiast duza
rozdzielczosc moze sie przydac (kropnac gostka z daleka, który nawet Cie nie
widzi :-). SLI jest tu raczej nie do pobicia bo TnT mocniej puchnie na
duzych rozdzielczosciach. Ciekawe ile SLI daje w crusher w 1024?

Kris.



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:44:05 MET DST