Re: Test: Riva TnT (długie)

Autor: D2.TsU (tsu_at_gnet.pl)
Data: Mon 19 Oct 1998 - 12:04:43 MET DST


Kris wrote:

> >>Oczywiście Ci co bez glide'a nie są w stanie się obyć lub 32fps w crusher
> >>1152x862 nie jest wystarczające (nawet kosztem jakości obrazu) w zasadzie
>
> >To na VooDoo II SLI można uzyskać 1152x862?
>
> A kto pisał, że można uzyskać? To był przykład prędkości TnT. Z resztą za
> trzecim przejściem crusher mam 36.3 fps na 1152x862 :-). Na 1024 mam 44.1
> fps a nie podawałem bo ktoś zaraz by napisał, że na SLI ma ... itd. IMHO
> jest to prędkość wystarczająca na komfortowej gry.

IMHO w multiplayerze przydaloby sie bardzo, zeby karta wyrabiala sie co ramke -
co oczywiscie nie dyskredytuje TNT, bo mozna sobie wlaczyc nizsza
rozdzielczosc, a przy 32bitowym renderingu jakosc grafiki o tak pewnie jest
kewl :)

--
D2.TsU
e.mail tsu_at_gnet.pl


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:44:05 MET DST