Re: cd-rom czyta wybiórczo :( NTG

Autor: tor_at_bialystok.tpsa.pl)
Data: Sun 18 Oct 1998 - 22:35:55 MET DST

witam !!!

Wojtek Deneka wrote:

> a ja ciagle uwazam ze bardzo duzo zalezy od tego jakie to sa rece i jaki
> to jest cd-rom. jezeli kiedykolwie rece wykonywaly (koniecznie z pomoca
> rozumu) podobne czynnosci (chyba dobra analogia jest regulowanie

Wybacz, za stwierdzenie, ale ludzie zagladaja tu raczej po porady i raczej
nie az tak skomplikowane. Zapewniam Cie, ze 80% ludzi zniszczy naped
probujac tylko czyscic soczewke lasera. Ja sobie do tego celu kupilem
powietrze w spray'u i wiem jak rozkrecic CD. Niestety z pewnoscia ZBYT
wiele osob nie wie i tyle.
Jest to odpowiedz na Twoje stwierdzenie i tu sie zgadzam co nie znaczy, ze
mozna takie kombinacje i experymenty faktycznie polecac - no chyba, ze
na "trupach" :)))))))))))))))))

Wyslalem post nt. tuszu do Epsona - nie drukuje black. Teraz sadze, ze
zle zrobilem bo czlowiek powinien pojsc z tym do serwisu. Chyba, ze
uzyl tuszu niefirmowego - ale to juz jego strata.
Chociaz sam mialem takie doswiadczenia - niedrozny przewod odpowietrzajacy
w nowym cartridge... :(

> poza tym porblem zaczyna byc ogolnotechniczny - czy jak cos zaczyna
> szwankowac to leciec z tym od razu do serwisu czy starac sie cos
> zaradzic samemu ponad to co radzi instrukcja obslugi.

Ja osobiscie polecilbym serwis. Chociaz wiem ile to nerwow z reguly
kosztuje.
Widzisz ile osob na grupie pyta o overclocking???
A przeciez to jest dosyc proste.
W obecnych czasach sprzet jest naprawde zlozony i delikatny - w koncu jest
robiony przez maszyny. Wnikanie bez specjalistycznych narzedzi i arsenalu
sprzetu pomiarowego skutkuje niestabilna praca a najczesciej po prostu
niszczy sprzet. W kazdym zreszta przypadku user zawsze MUSI przeczytac
instrukcje obslugi :) W Polsce ludzie z reguly tego niestety nie robia
( poznane z autopsji ) a jezeli jest w jezyku obcym ???

Analogia do glowicy magnetofonowej nie jest trafna ze wzgledu na skale

A zreszta jak ktos zechce to i tak bedzie experymentowal - z nami czy bez
nas :)

No to mu zycze w tym miejscu powodzenia...

A Was pozdrawiam serdecznie :)

tOri