Re: cd-rom czyta wybiórczo :( NTG

Autor: Wojtek Deneka (devix_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sun 18 Oct 1998 - 20:25:07 MET DST

Tałajczyk Piotr wrote:

> i właśnie to cały czas próbuję ja, i jeszcze kilka osób wyjaśnić
> oopierając swoje słowa na przykładach - bezskutecznie. nie każdy jest
> takim 'fahofcem' takim jak panowie ci z góry. już napisałem wcześniej,
> ze pozostaje mi tylko pozazdrościć im zajebistego farta w tym co robią
> - o ile to o czym piszą wogóle ma jakieś pokrycie w rzeczywistości.
>
> [...]

a ja ciagle uwazam ze bardzo duzo zalezy od tego jakie to sa rece i jaki
to jest cd-rom. jezeli kiedykolwie rece wykonywaly (koniecznie z pomoca
rozumu) podobne czynnosci (chyba dobra analogia jest regulowanie
wczesniej wspomnianej glowicy w magnetofonie - tez trzeba krecic
srubkami :))) a cd-rom jest wystarczajaco stary i popsuty a dobry serwis
moglby za regulacje zaspiewac wiecej niz ustrojstwo warte to moim
zdaniem warto a nawet trzeba eksperymentowac bo inaczej czlowiek niczego
nowego sie w zyciu nie nauczy... zapewniam tez ze moja teoria regulacji
totalnej i naocznej jak zdazyl juz ja nazwac xylodius ma poparcie w
rzeczywistych dokonaniach a za cudotworce (na razie :)))) sie nie
uwazam... do adama slodowego tez mi sporo brakuje ale nad tym pracuje
:))) moim zdaniem mozecie mi zarzucic ze pomiedzy sprawdzeniem dzialanai
napedu po czyszczeniu soczewki a pzred "kreceniem na oslep srubkami"
powinienem dodac nastepujacy punkt:

"jezeli uwazasz ze jestes w stanie dokonac czynnosci opisanych ponizej
oraz twoj cd-rom jest w tak zlym stanie i jego wartosc rynkowa jest tak
niewielka ze w przypadku niepowodzenia bez zbytniego zalu bylbys w
stanie sie sprawic mu pogrzeb przejdz do nastepnego punktu"

poza tym porblem zaczyna byc ogolnotechniczny - czy jak cos zaczyna
szwankowac to leciec z tym od razu do serwisu czy starac sie cos
zaradzic samemu ponad to co radzi instrukcja obslugi.

devix