Re: Jak poznać DIMM?

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Sat 17 Oct 1998 - 22:47:55 MET DST

hexen_at_polbox.com (Hexen) napisał(a):

> Mam problem jak poznać DIMM`a ,który jest przystosowany do płyt głównych taktowanych 100Mhz.
> W sklepie powiedziano mi ,że trzeba włożyć i sprawdzić czy pójdzie.
> Moim zdaniem to głupota.(pewnie trafiłem na zaje... fachowca),
> bo kupując pamięć na giełdzie mogą nam wcisnąć kit i mamy pecha.
> W jaki sposób to rozpoznać?

Jeśli na końcu masz liczbę <10 to jest to raczej PC100, jeśli 10 lub
12 to nie, ale niektóre 10 mogą chodzić na 100 MHz, dokładna
specyfikacja którą muszą spełnić pamięci była u Toma lub Ananda ...

Łukasz Bajoński lukasz_at_grafinet.com.pl
GRAFINET s.c. www.grafinet.com.pl
 Zapracujmy razem na twój sukces ...