Re: Jak poznać DIMM?

Autor: Creavis (creavis_at_promail.pl)
Data: Sun 18 Oct 1998 - 11:49:46 MET DST

http://www.pc100.com/
to w tamach poznawania pamieci-tam jest sporo
widzialem gdzies jeszcze w sieci site, gdzie byly opisane wszystkie modele
chipow roznych firm wkladane na dimmy-wlacznie z maxymalna predkoscia szyny,
CAS 2/3 i takimi tam
sa takie kostki samsunga (7ns) ktore chodza na szynie nawet do ponad 140mhz
:-)
aha-no i oczywyscie-jakby na kostkach bylo napisane 6ns-nie brac-nikt
jeszcez nie produkuje seryjnie takich kosci