Off topic - Aparat Panasonic

Autor: Waldemar Oczko (woczko_at_free.polbox.pl)
Data: Sat 17 Oct 1998 - 20:03:55 MET DST

Przepraszam ze pisze na niewlasciwa grupe
ale innych w zasadzie nie czytam.
/Myśle że kolega Szyszło przeżyje i powstrzyma się od komentarza :) /

Żona zakupiła telefon bezprzewodowy Panasonic model kx-tc170-w
wg. opisu posiada 25 kanalow.

Czy jest możliwość posługiwania się dwoma słuchawkami
korzystając z jednej bazy ? Nie wiem jak negocjowane jest polaczenie
między bazą a słuchawką a nie mam dostępu do drugiego takiego aparatu.

Czy każda baza wraz ze słuchawką jest zestrojona "niepowtarzalnie" ?

Dzięki za wyrozumiałość

Niezmiennie pozdrawiam
      Waldek Oczko
woczko_at_free.polbox.pl