Re: Win95 & Hercules

Autor: Piotr Sieklucki (xenocide_at_vc.pl)
Data: Fri 16 Oct 1998 - 19:27:58 MET DST

On Fri, 16 Oct 1998 16:34:53 GMT, "Robert Jaros" <rjaros_at_stud-ics.p.lodz.pl>
wrote:
> [...]
Bzdura. Bzdura. Bzdura.

>jedna ??
>A czym rożni się podłączenie 2*SVGA od SVGA+HGC ?
Tym, że 2*SVGA muszą być PCI, lub PCI+AGP. Tylko te magistrale umożliwiają
współdziałanie podobnym kartom graficznym (Herc wykorzystuje inne zakresy
pamięci niż VGA, więc było to możliwe nawet w systemach z ISA).

>No,no ... (ST nie lubimy, co? :) Przyznałbym się może do jednej linii (w
>netykiecie pisze max. 5 linii a ja mam 6). Mógłbym co prawda zawinąć
>linie trochę później i byłoby ich 5 ale efekt taki sam więc mi się nie
>chce ;) Widziałem już dłuższe sygnaturki (ostatnio ktoś taki ładny domek
>rysuje ...)
W netykiecie jest mowa o max. 4 liniach. Więc masz 2 za dużo. A to, że ktoś ma
dłuższą, IMO nie jest _żadnym_ wytłumaczeniem. Nic osobistego.

       Piotr 'Xenocide' Sieklucki
xenocide_at_vc.pl xenocide_at_polbox.com
GSM/SMS: +48 501 163568 ICQ: 3141856
Ceterum censeo Microsoft delendam esse