Re: C300A - wrazenia

Autor: Jacek Fiok (j.fiok_at_students.mimuw.edu.pl)
Data: Wed 14 Oct 1998 - 21:46:05 MET DST


Dnia Tue, 13 Oct 1998 20:54:08 GMT, vindex_at_friko.onet.pl (Vindex)
napisał:

><ciach>
>>Wow, moje podejrzenia okazaly sie strzalem w dziesiatke! :)))
>>Nastepne nasuwajace sie pytanie brzmi zatem: czy mozna jakos obejsc te
>>blokade do AGPx1?
>
>Toz przeciez pisalem :) Sterowniki 4.26 beta 2 a w rejestrze wpis
>AGPFlags "-1" :)
Spox, napisalem to wczesniej... zanim przeczytalem Twoj post...

Nie wiedzialem rowniez o kluczu "ShowMeAllMatrox". Flip-on-vsync
zobaczylem, kiedy wstawialem AGPFlags="-1", aczkolwiek jeszcze
sprawdze, czy to dobrze działa w Q2 :)
W ogóle, po zakupie tego G200 odkrywam na nowo grę Quake (tzn.
pierwszą część). Teraz gram sobie w 800x600 na poziomie hard i
podziwiam widoczki... a BTW. w Unrealu muchy są już tak bezczelnie
zerżnięte z Kuejka, że szkoda gadać; za to nie są kwadracikami, ale 4
teksturowanymi polygonami i fajnie machają skrzydełkami.
Do takich głupot prowadzi dobre image quality w gierkach... ;)
ok, dość już tego offtopicu

>>A wracajac do tematu fps w GLQ2 - macie moze jakies pomysly, czemu w
>>benchmarkach na zachodnich site'ach dla komputerow tej klasy podaja
>>39+ fps, a ja mam tylko 32+?
>
>Ustawienia pamieci? Na Quake'a to ma _bardzo_ duzy wplyw. Ja np. mam
>maksymalne i przy C333 @ 416 mam 43 fps. Kolejna sprawa to d3dwrapper
>- starszy byl szybszy. Jesli masz nowy to wolniejsze wyniki sa OK
Dobry argument. Uzywam nowszego wrappera. Czyli koniec sprawy
(nareszcie :)

Pozdrowienia.

____________________________________________________
Jacek Fiok, Warszawa
j.fiok_at_students.mimuw.edu.pl, jfiok_at_vlo.waw.pdi.net
http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/
ICQ UIN: 7860153 _____ Overclocking? Have fan! _____



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:43:21 MET DST